Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dat hangt er natuurlijk maar net vanaf over wat voor fantasieën jij het hebt, want er zijn er nogal wat. En de ene is nou eenmaal enger of raarder dan de ander.

Maar ik denk dat het vooral komt omdat het iets 'onbekends' is. En de mens is van nature nou eenmaal gehecht aan zaken en mensen die hij kent en vertrouwt. Met een fantasie ga je als het ware een onbekend gebied in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat voor fantasieën bedoel je? Als het gaat over zo'n hele fantasie-wereld waar mensen zich kleden als starwars (o.i.d.) figuren, dat vind ik wel een beetje vreemd. Echter als die mensen er plezier aan beleven en zich er gelukkig bij voelen heb ik er geen problemen mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is zeer eng als je fantasie uitkomt... twee dingen gebeuren dan, ten eerste je fantaseert over zaken die je net niet durft, dat is al eng dus en ten tweede als je een fantasie aangaat, dan ben je hem kwijt en je moet op zoek naar een nieuwe...

nothing fails like succes...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding