Zou het rookverbod in kroegen opgeheven worden als blijkt dat roken je imuun maakt voor de rode duivelkoorts?

(varkensvirus)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, het rookverbod gaat niet om gezondheid, maar om ideologie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volledig mee eens.

Andere antwoorden (7)

14 jaar geleden
Vreemde vraag. Moeilijke kwestie ook. Want je verhelpt aan de ene kant er iets mee. Maar aan de andere kant word je er ook weer ziek van. Ik denk het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou wel leuk zijn, maar ik denk het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het niet. Hooguit mag je in het vervolg roken in de wachtkamer bij de dokter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel dat het zou helpen, dan moet er eerst maanden lang over vergaderd worden, tegen die tijd is de griep allang over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Euh nou nee, en áls het al zou helpen, zou het beetje zwak zijn om dat als excuses te gebruiken of te gaan doen want je hebt honderden ziektes die WEL worden veroorzaakt door roken..