Snurken. Sommigen doen het wel, anderen niet. Sommigen snurken subtiel en anderen zagen hele oerwouden om. Hoe kan dit?

En de uitspraak "ik was erg moe". Is ie legitiem?
En wat kan je er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Het heeft te maken met een vernauwing in de luchtwegen. Vaak ook met een lange/ slappe huig. Je kunt er van alles tegen doen, maar de meeste middelen zijn lapmiddelen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De vraag is zes uur geleden gesteld, en het is nu bijna negen uur 's morgens........... dus je bent 's nachts om drie uur ff achter de pc gaan zitten.... snurkt je partner? of ben je wakker geworden van het gesnurk van jezelf?
Ik heb wel eens gelezen dat er achter in je keel
een gebiedje is wat verslapt bij het ouder worden, daar waar je huig begint, dat zou het snurken veroorzaken.

sterkte!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Snurken wordt overwegend veroorzaakt door een blokkade van de neusholtes. Het is dus per persoon verschillend of die snurkt of niet. Er zijn verschillende "oplossingen" die snurken kunnen verminderen of verhelpen.