Waar krijg jij nou kippenvel van ?

Ik kan het bijvoorbeeld krijgen van de muziek
van Reilly, meesterspion.

of hiervan:

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Van een mooi nummer. Of van een mooi moment dat je meemaakt of aan terug denkt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Als ik het koud heb!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Die is ook heel mooi!
Nothing Rhymed van Gilbert O'Sullivan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ook mooi
Ik krijg kippenvel als ik in contact kom met entiteiten of de energie hiervan, Soms van mijn hiel totaan mijn nek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha Ed,
dat herken ik, en als je 'weet' dat je goed zit met een antwoord, als je de klik hebt dat je iemand begrijpt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=rO8JWbG6bVw
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Classe1306, wat kan jij veel zeggen in twee regels! Groeten Ed
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naatje, super filmpje, zeker kippenvelgevoel. Waarom weet ik eigenlijk niet het is er gewoon!
Ik van een krijtje op het bord dat piept .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van http://www.youtube.com/watch?v=_qswuhGFqYM&
Plaatje bij antwoord
Antoni
15 jaar geleden
Van alles dat me ontroert ( in vrolijke en verdrietige zin)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van alles met wat de liefde te maken heeft, dit in relatie in hoe wij met elkaar omgaan. Heeft voor mij niet zo zeer te maken met sexuele relatie o.i.d.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
koud weer, mooie muziek, iets wat mij raakt.. kan van alles zijn! :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=rO8JWbG6bVw
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
positief; Mooie sportmomenten, mooie muziek, fijne herrineringen, als mensen geweldige prestaties leveren. negatief; mensen die niet kunnen zingen, mensen die geen schaamte kennen en daardoor zichzelf voor een grootpubliek voor lul zetten (bijvoorbeeld bij de verschillende 'talentenshow'), programma's als memories, Ivo Niehe die weer precies de verkeerde vraag stelt tijdens een interview, mannen/vrouwen van middelbare leeftijd die zich gedragen als een zestienjarige.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb je het origineel van Jaques Brel an gezien/gehoord ?

http://www.youtube.com/watch?v=zfqgFoIdeUE
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat is de mooiste, he?
maar ik vind het zo leuk dat je
het accent bij Sting hoort en zijn beetje hese stem
Als ik een bepaalde vriend van mij zie en hoor soleren op zijn electrische gitaar... ik moet er vaak zelfs van huilen, zó mooi!

De andere kant is, dat ik altijd kippevel krijg en tevens een beetje misselijk wordt als iemand van wie ik hou (mijn moeder, mijn vriend e.d.) een sneetje in zijn/haar vinger heeft (met zoiets kleins heb ik dat al), maar ook als diegene echt pijn heeft of in het ziekenhuis ligt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Classe1306;

Van dat gospelkoor aan het einde van 'I wanna know what love is' van Foreigner.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van plaatsvervangende schaamte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan ook echt kippevel krijgen van muziek. En het ligt eraan in wat voor bui ik ben. Ben ik een beetje depri, dan draai ik ook depri muziek, ben ik vrolijk, dan vrolijke muziek. Maar teksten die me raken, dat is het mooist.