Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je huidkanker krijgen van op je hand tekenen?

ik hoorde dit laatst.. Het lijkt me nogal overdreven maar heeft het dan een ander gevolg?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
18.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, gewoon een broodje-aapverhaal. Het enige dat je krijgt van tekenen op je hand is een vieze hand, en misschien als de inkt afgeeft een vieze mouw.

Je krijgt trouwens ook geen huidkanker van zuigzoenen, je wordt niet doof of blind van masturberen, en je krijgt geen AIDS van de WC-bril.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je elke dag op dezelfde hand een tel nr opschrijft met een bic ,zul je ooit wel eens een probleem hebben met die huid (daarom geen kanker)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als dat de telefoonnummers zijn van al je dates, heb je eerder heel andere problemen...
Huidkanker krijg je doorgaans van UV-straling, dus niet van schrijven op je hand.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk het niet, tegenwoordig vinden ze bij alles wat gedaan/geconsumeerd wel een enge ziekte. Ik trek me er niet zoveel van aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als eerst een serieus antwoord: Nee hoor ;) Ga lekker door met op je huid te krassen.

En als ik al die geruchten mag geloven over waar je allemaal kanker van krijgt,

Dan lijkt het mij het beste als de hele wereld bevolking allemaal in de hoek van de kamer gaat zitten en niet beweegt, niet eet en niet drinkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee tuurlijk niet,maar het is wel slecht voor je maar krijgt er geen huidkanker van( wel van te lang zonnen onder de zonnen bank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding