Waar werd jij de afgelopen week blij of vrolijk van?Laat ons meedelen in jouw vreugde.

Wij van het zalige weer.
Terrasje pakken, de Italiaanse ijsboer is weer open. :-)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

In Zwolle, met zomerse "feel good" muziek op mijn mp3, liep ik langs het park langs het water!
Héérlijk. Zag ik allemaal vrolijke mensen..

Wat is nou leuker dat allemaal vrolijke mensen zien? ;)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (15)

Heerlijk weekend gehad; ja, ook met terrasje en uit eten en vandaag aan nieuwe baan begonnen en het lijkt me leuk!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gisteren met me neefje van 2 heel de dag op het strand geweest en samen weggerend voor de vloedlijn en daarna heerlijk uit eten geweest bij de italiaan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lekker weertje, heerlijk met mn vriend(je), lekker uitgeweest, lekker gegeten met pasen, genieten van het vrije weekend ^^
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik had een goeie dag, de zon scheen, mijn dochter was vrolijk, en mijn vrouw had een zalmforel bij de visboer gehaald. Lekker smullen van de bbq in het zonnetje. Visje, geroosterd brood en een simpele rucola-salade.... kijk daar wordt ik vrolijk van.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Eh we hebben niets bijzonders gedaan, lekker met z'n vijfjes samen van het mooie weer genoten, geen afspraken, heerlijk vier dagen samen genieten, kijk daar wordt ik nu gelukkig van.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Samen zijn met vrienden, goede gesprekken... En dat een vriend van mij belijdenis deed, in een erg mooie dienst!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
het zonnetje, paaseieren, wielrennen langs supermooie plekjes in Nederland, vriendinnetjes, tapas eten etc!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ben een oude kaptafel aan het opknappen en dat is erg goed gelukt! kon het ook heerlijk buiten in het zonnetje doen, daar wordt ik nu blij van!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dat ik geld van de belasting terug kreeg
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toen ik hoorde dat ik een voldoende had gehaald voor een klein opdrachtje dat ik nog moest afronden om mn diploma te behalen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vandaag het verlaagde plafonnetje in de keuken zo goed als afgemaakt (samen met de buurman)... Daar werd ik echt wel blij van...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de bbq op een verjaardagsfeestje!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik van het weer lekker in de tuin bezig kunnen zijn met een zonnetje in je rug. Daarbij nog is de vrije paasdagen en een leuke meeting met mijn oldtimer opgeteld was het best een mooie week.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het opkomende lentegroen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Van shoppen en veels te veel geld uitgeven!!!