Wil je 250 jaar vooruit of terug?

Stel je hebt en tijdmachine en kunt maar op 2 knoppen drukken, 250 jaar vooruit of terug. Je mag maar op 1 knop drukken, wat doe je?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Als je 250 jaar terug zou gaan weet je wel wat de toekomst brengt... Als je vooruit zou gaan weet je dat niet. Ik zou voor zekerheid gaan en in het verleden duiken :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (18)

Vooruit, want terug weet je dat je in de ellende van Napoleon en de Spaanse Inquisitie terecht komt, in de toekomst moet je nog maar zien wat die brengt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zeker Vooruit - het verleden is wat het was - tenzij je een historicus bent gespecialiseerd in de achttiende eeuw.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Terug, want dan valt er nog wat te ontdekken en hangen er niet overal camera's
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vooruit!

Het zal vooral het nieuwsgierig Aagje in mij zijn die deze keuze ingeeft maar tevens speelt mee dat die achttiende eeuw nou ook niet echt je van het was voor het "gewone volk" (waar ik mij toch echt onder scharen moet).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vooruit natuurlijk ben wel benieuwd waar we over 250 jaar staan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou het helemaal niet doen vanwege het risico dat ik niet terug kan.

Mag ik weten wat de vraagsteller van plan is met de antwoorden? Erg zinnig lijkt het me niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
moet ik nu beslissen of mag ik 250 jaar wachten voordat ik druk?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tossen. Het lijkt me beide even interessant.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben van mening dat reizen in de tijd niet mogelijk is. En dat als dit ooit mogelijk zal zijn dat het dan wel eens vervelende consequenties kan hebben voor de mensheid...

In een herinnering aan een oude Donald Duck, waarin oom Dagobert met een tijdmachine terug ging in de tijd. De reden hiervoor was dat hij dan alle olievoorraden kon claimen voordat men het belang hiervan inzag. Het eindresultaat was volstrekt comisch. Kwik, Kwek en Kwak gingen compleet uit hun dak toen de gekookte aardappelen klaar waren. Maar van vrijwel (alle luxe) alles wat er was, voordat oom Dagobert in de tijd ging reizen was bijna niets meer over...

Dit is natuurlijk het gevaar van reizen in de tijd. Je wilt iets, maar moet er tegelijk rekening mee houden dat je dan alles eerder moet maken...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vooruit zou ik niet durven. Er is een mogelijkheid dat de aarde dan niet meer bestaat o.i.d...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In eerste instantie zeg ik terug maar bij nader inzien zeg ik toch maar vooruit. Ben wel benieuwd hoe het leven er dan uit zal zien!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vooruit! Het liefst vandaag nog.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vooruit. Toch wat spannender he :D
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vooruit. Ik ben wel benieuwd of we tegen die tijd ruimtereizen kunnen maken en andere planeten kunnen bezoeken.

Terug in de tijd is niet zo fijn vanwege hetgeen wat we nu weten over toen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vooruit ik wil wel zien hoe de aarde tenonder gaat.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vooruit... Omdat ik nieuwe dingen wil leren, anders sla ik wel een oud stoffig boek open.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Terug, zeker wel! Maar dan wil ik deze tijd wel vergeten...anders ga je electra missen enzo
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou deze poster ophangen in m'n tijdmachine en ontzettend de slimme jongen gaan uithangen.
Vervolgens maar hopen dat men ervan gaat leren en de wereld er terug in 2009 een stuk vrolijker uitziet.