Wat betekent geluk voor jou?

De een is gelukkig als hij veel geld heeft, de ander is al blij als hij überhaupt te eten krijgt. Maar wat betekent geluk voor jou?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Geluk kan veel betekenen en voor sommigen misschien zelfs nog wel meer.

Maar vier ratelende voetjes door de gang op zondagochtend op weg naar onze slaapkamer zijn me meer waard dan alles dat ik verder opsommen zou kunnen. Zelfs om zeven uur.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Tevredenheid
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vind, je moet blij zijn met wat je hebt, wees blij als je al wat hebt, en anders zoek een baan en ga sparen, sticht een gezin enz
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een harmonieus leven in goede gezondheid vind ik heel belangrijk om mijn leven gelukkig te noemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het woordje gezondheid maakt mijn antwoord overbodig.
Genieten van ieder moment en iedere situatie in mijn leven, simpel om het feit dat het er is.

Als ik niets meer zou hebben, zou ik toch dat nog altijd hebben.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alles kunnen doen en laten wat ik wil. Of dit nu lekker luieren op de bank is of een verre vakantie.

Tevens is een leuke baan ook belangrijk om gelukkig te zijn. Sommige mensen werken het hele jaar door om 2 weken in het jaar dat te kunnen doen wat ze willen. Dat is volgens mij echter niet de zin van het leven. Veel belangrijker is het om het hele jaar door datgene te kunnen doen wat je zelf wilt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geluk is wanneer ik lekker in me vel zit mn relatie goed loopt en ik me blij voel in het dagelijks leven.

Geluk is bij mij in geen geval gerelateerd aan materialisme.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geluk is voor mij, tevreden zijn met jezelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geluk is voor mij het moment nadat je alles wat je moest doen naar tervredenheid hebt gedaan en lekker onderuit kan gaan liggen op de bank met muziek in de oren en een koud biertje in de hand... Dat is pas geluk, mensen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geluk is blij zijn met datgene wat je overkomt, maar vooral ook het beseffen ervan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geluk is een kortstondig moment tussen twee lange periodes van normaal leven .
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als het gaat zoals ik het graag wil, dan ben ik gelukkig...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geluk voor mij is dat ik tijd met mijn dochter kan doorbrengen, mijn leven weer op de rails heb na mijn scheiding en blij ben met het feit dat we allebei gezond zijn,wat heb je anders nodig om gelukkig te zijn?Ik kan ook gelukkig worden van het feit dat ik kan leven van een klein loon en ook nog kan sparen van het geld dat ik verdien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vrijheid. Inclusief de vrijheid om gebonden te zijn en verantwoordelijkheid te dragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gezondheid en tevreden zijn met wat je hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geluk betekend voor mij niets te kort komen in het leven, en genieten van de dingen die voor mij bijzonder zijn.