officieus: 120 jaar
offiecieel: 114
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De oudste levende mens is een 114-jarige Amerikaanse vrouw en ze is maandag jarig!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De oudste persoon ter wereld is Sakhan Dosova. Deze Kazachstaanse vrouw is op 27 maart dit jaar 130 jaar oud geworden. Met deze respectabele leeftijd loopt ze maar liefst 16 jaar voor op de nummer twee van de wereld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik me dit goed herinner, heb ik enkele jaren geleden een docu gezien over een vrouw die ruim 150 was/is, alleen staat deze nergens geregistreerd, omdat ze uit de rimboe komt, en er dus geen bewijs is van wanneer ze is geboren.

Wat ik me nog kan heugen, is dat ze nog erg opgewekt was en een gescheurd oor had/heeft.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De oudste persoon is 130 jaar! Veel bronnen geven 114 jaar maar er is dus een nog ouder persoon!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
In de kaukasus zouden er mensen zijn van rond de 125 maar geen identiteistkaart en geen bewijs.