Rustig blijven, dit weerspiegel je namelijk, draag je over naar de onredelijke persoon.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

je tong uitsteken en vervolgens weglopen (in ieder geval nooit op in gaan!)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zeggen dat je vindt dat deze persoon heel onredelijk doet en wat dat met je doet. Je hebt kans dat deze persoon vervolgens open staat voor een constructief gesprek.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon niet mee in discussie gaan. Net zoals je nooit met gelovigen in discissie moet gaan. Laat ze maar lullen, ze komen er wel achter.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zeggen dat je vindt dat die persoon onredelijk doet en dat je daarom niet wenst met hem of haar in discussie te gaan. Onredelijkheid is een eerste emotie (net als boosheid) en zal niet al te lang stand houden. Tenminste, als de persoon uiteindelijk toch een gesprek met je wil. Dan zal de onredelijkheid wegzakken en komt de persoon meer tot zichzelf.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik zie 't altijd zo iemand die onredelijk doet. in welke zin dan ook. gewoon aanzien voor Dogshit:), je gaat ook niet met drollen praten op straat toch?..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Idd zoals bovenstaand antwoord, zelf proberen rustig te blijven en de andere te overtuigen, waarom hij onredelijk is, met argumenten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zelf rustig blijven en aangeven dat je geen zin heb in een dergelijke discussie en wat anders gaan doen.

Zodra de ander is gekalmeerd kan je altijd nog een poging doen een echt gesprek te voeren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet reageren of negeren / weglopen.