Wat doe je eraan dat steeds vaker zoetstof (sorbitol) aan tandpasta wordt toegevoegd?

Je wilt toch ook geen slagroom op je haring?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Je doet er helemaal niets aan..het gebeurd gewoon. Voor kindjes kan ik het me nog een beetje voorstellen, door de zoetere smaak zou het tandenpoetsen misschien aantrekkelijker worden. Ikzelf houd erg van een frisse tandpasta. Zo heeft iedereen zijn voorkeuren! Je hebt tandpasta's in alle kleuren, geuren en smaken..
Wel raar hè dat vroeger mensen gewoon tandpasta hadden en dat er nu tig merken zijn!

Wat je kan doen is een tandpasta kopen zonder sorbitol of andere smaakstoffen..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik had dat zelf nog niet gemerkt, maar Paradontax gebruikt dat zeker niet. Bijvoorbeeld.

Een merk zoeken dus, dat dat niet toevoegt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik lust sowieso geen haring, dat is zo smerig. Alleen al de geur, gadverdamme. Ik lust bijna geen enkele vis, omdat het zo stinkt.
Ik zou gewoon een ander merk tandpasta proberen, desnoods ga je naar de natuurwinkel voor meer natuurlijke tandpasta.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je je gebit goed onderhoud en het als onderdeel daarvan regelmatig poetst heb je helemaal geen rare pasta's nodig.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet aan alle tandpasta's wordt sorbitol toegevoegd.Theramed natural b.v.
Als je even zoekt,vindt je wel iets zonder sorbitol.
Trouwens: een haring met ongezoete slagroom,smaakt perfect!