Wie heeft de methode van Cannabis Cures Cancer - "Run From The Cure" The Rick Simpson Story, toegepast en wat is/was het resultaat?

Is het fake en bedrog of werkt het zoals je in de documentaire kan zien?
http://www.phoenixtears.ca/

dat weet ik Knowitall , maar hier in Nederland, België?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Ed Dwyer heeft de hennep olie gebruikt en het resultaat bij hem was goed. Hij zou binnen 24 uur sterven, toen is hij begonnen met hennep olie te nemen en hij leeft nog steeds.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niets over bekend. Vertrouw nooit wondergenezingsverhalen, vooral niet als men het product ook aan je wil verkopen!
Er bestaat in Nederland een groep artsen die op een verantwoorde manier aanvullende therapieën geven bij kanker.
Ik raad iedereen die met deze ziekte te maken heeft met KLEM aan uitsluitend de adviezen van deze artsen serieus te nemen.