Kan je een tattoo te nemen met een outline in een andere kleur dan het geijkte zwart/blauw, (bv bruin)? Of zou dat problemen opleveren?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Ik ben heel benieuwd naar het antwoord op deze vraag, want ik heb (ook) de indruk dat tattoo's er altijd uitzien als donkere vlekken, wat toch niet de bedoeling kan zijn van de eigenaar. Nog even afwachten, dus.
Antoni
15 jaar geleden
een outline in zwart is het beste zichtbaar en het langst houdbaar, van alle kleuren is zwart het beste bestand tegen vervaging.
Ook belangrijk is dat als je een tattoo laat 'ophalen', (de outline opnieuw zetten) dat het bij elke tattoo-shop kan gebeuren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit kan ja..
De kans op vervaging is wellicht wat groter, maar dan kun je hem altijd even laten "verversen".
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uhmmm ik heb nog nooit een persoon met bruine of andere kleuren tattoo gezien alleen maar staandaard kleur (zwart/blauw).
Maar als er andere kleur zijn zou wel leuk zijn:P