Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een tattoo te nemen met een outline in een andere kleur dan het geijkte zwart/blauw, (bv bruin)? Of zou dat problemen opleveren?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik ben heel benieuwd naar het antwoord op deze vraag, want ik heb (ook) de indruk dat tattoo's er altijd uitzien als donkere vlekken, wat toch niet de bedoeling kan zijn van de eigenaar. Nog even afwachten, dus.
(Lees meer...)
Antoni
15 jaar geleden
een outline in zwart is het beste zichtbaar en het langst houdbaar, van alle kleuren is zwart het beste bestand tegen vervaging.
Ook belangrijk is dat als je een tattoo laat 'ophalen', (de outline opnieuw zetten) dat het bij elke tattoo-shop kan gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit kan ja..
De kans op vervaging is wellicht wat groter, maar dan kun je hem altijd even laten "verversen".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Uhmmm ik heb nog nooit een persoon met bruine of andere kleuren tattoo gezien alleen maar staandaard kleur (zwart/blauw).
Maar als er andere kleur zijn zou wel leuk zijn:P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding