Ben ik onvriendelijk als ik mezelf afvraag of KBelg ook minder bijdehandte opmerkingen kán maken?

...of zeur ik een beetje?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je kan het ja natuurlijk altijd afvragen.. Welke bedoel je dan? dan weet ik wat je bedoelt en beloof ik dat ik zal proberen me voortaam in te houden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hij heeft wel 588 punten:P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee je zeurt niet, maar het zou bijdehand kunnen overkomen. Zoals gezegd heeft KBelg 592 punten dus dat zorgen voor bijdehand gedrag bij KBelg. Het kan ook een foute interpretatie van jouw zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Der zijn mensen met humor om te lachen gesignaleerd.