Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (10)

Dacht dat dit een mannenkwaal was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat veel vrouwen op het laatste moment toch nog even iets anders moeten aantrekken of toch nog even in de spiegel moeten kijken wat uiteindelijk uitmond in 3 uur telaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ligt dat niet aan de man?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Op de een of andere manier is dat hun voorrecht, als ze op het punt staan te vertrekken gaat hun geheugen overuren draaien, 'dat moet nog', 'dit vergeten', 'het ik dat wel bij me', vervolgens staan ze buiten en dan moeten ze zich nog spiegelen in het raam of alle kledig wel bijpassend is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat de meeste mannen stom genoeg zijn dat ze toch wel wachten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De man komt gewoon te snel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat mannen gevoeliger zijn en gewoon sneller komen dan vrouwen. Bij mannen gaat het meer om de fysieke daad, bij vrouwen om de beleving; de emotionele zeg maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat jij kennelijk je best niet echt doet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet wel over het juiste bobbeltje aaien, dan gaat het een stuk sneller...

:-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mannen gaan weg als ze alles gedaan hebben dat gedaan moest worden als ze weggingen. Die dingen doen ze voor die tijd. En als ze dan klaar zijn gaan ze precies op tijd weg.

Vrouwen gaan die dingen pas doen op het moment dat ze weg moeten gaan. Dus komen ze te laat.

Meestal dan. Ik ken voorbeelden.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding