Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ketting laten graveren met medische gegevens, liefst dubbelzijdig, in een vorm naar keuze!

Ik wil graag een ketting (net als een hondenpenning) met mijn medische gegevens laten graveren, het liefste dubbelzijdig.
Ik heb nu wel site's gevonden (bijv. idhanger.nl) maar dit is zo'n saaie vorm... ik moet het wel de hele dag dragen.

Dus heeft iemand misschien tips en/of een site?

Bedankt!

@panteao: Maar dat is met een opdruk naar keuze, ik zoek iets in een vorm naar keuze, en juist niet die 'dogtag' vorm.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb een mooie site gevonden waar ze medailons Sos-hangers & horlogebandjes Vergulde sterrenbeelden en RVS sterrenbeelden verkopen. Ze zijn allemaal geschikt voor medische gegevens.
Het zijn een soort medaillons waarin een strook papier zit opgesloten, waterproof, waarop persoonlijke en medische gegevens vermeld worden. (link 2) Ik vind persoonlijk de sos/horloge bandjes wel mooi.

Nu geen ketting of armband maar een USB stick. Miischien is dit wel wat voor jou als je geen mooie ketting kan vinden.
Op deze stick kun je onder meer aangeven welke medicijnen je gebruikt en of je ergens allergisch voor bent. (link 1)
Te koop via www.anwb.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk maar even op onderstaande link.Daar zit zeker iets van jou keuze bij.

Groeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vind zelf deze plaatjes erg leuk en je hebt ze nu ook in verschillende kleuren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding