Nou niet iedereen is het hierover eens. Maar het merendeel is ervan overtuigt dat vetcellen die je voor je volwassenheid aanmaakt in iedergeval niet meer weg gaan.
Maar het 'te dik' zijn heeft weinig te maken met het aantal vetcellen wat je hebt, het gaat erom hoeveel vet deze cellen opgeslagen houden.
Dus je moet wel erg veel aankomen wil je extra vetcellen aan maken.
Als je dus afvalt stromen ze simpel gezegt leeg, en als je aankomt houden ze het vast.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nooit is een groot woord
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee. Maar ze kunnen wel kleiner worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Veel mogelijkheden zijn er om af te vallen, van dieet tot een ander eetpatroon of meer bewegen. Toch blijven eenmaal gevormde vetcellen bestaan. Ze raken echter wel leeg en worden ook kleiner. Bij een slecht dieet is het echter zo dat er juist nieuwe vetcellen worden aangemaakt.