je kan ook op elkaar gaan liggen en het sex noemen maar daar val je niet echt van af
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, als je tenminste na afloop niet meteen weer gaat eten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elke lichamelijke inspanning kost energie... Als je meer verbruikt dan je binnen krijgt, dan val je af. Zo simpel is het...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een goede haan is niet vet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, de grootste wereldsport
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alleen van goede sex!

(Een vriend of man die niet na twee minuten raggen van je af rolt en in slaap valt helpt daar dan erg bij.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lichamelijke inspanning leidt niet per direct door afvallen.

Je moet het vergelijken met een weegschaal, als je veel sport en weinig vet eet, dan wordt dit vet omgezet in suikers die zorgen voor extra energie. Dit noemen wij afvallen.

Als je veel vetten en energie (koolhydraten) eet en dan veel sex hebt, leidt het misschien niet tot afvallen.

In ieder geval is het ook psychologisch goed om sex te hebben. Verbanden tussen een positieve psyche en afvallen zijn ook aangetoond.

Dus: ja: sex helpt om af te vallen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wip me rot maar val geen gram maar krijg er wel conditie door
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, want je verbrand calorien, doordat je veel beweegt en doordat je begint te zweten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb er een keertje tien kilo vanaf geneukt binnen een paar maanden. Terwijl ik alleen meer ad en dronk en niet sporte. Dus ja maar het is wel doorzetten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, de man ongeveer 3 gram.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Afvallen blijft een balans tussen calorie-inname en calorie-verbranding. Echter, het is het meest effectief om af te vallen als je het bestaande vet in je lichaam verbrand. Dat is namelijk wat mensen graag kwijt willen. Nu heb je verschillende energiebronnen in je lichaam: vetten, koolhydraten en eiwitten. Het is dan fijn als je weet wat je verbrand.

Het is namelijk zo dat als je zware arbeid verricht, je lichaam voornamelijk koolhydraten verbrand omdat die snel bereikbaar zijn (voornamelijk opgeslagen in de spiermassa). Maar als je op ongeveer 65-75% van je maximale arbeid verricht, verbrand je voornamelijk vetten.

Maar ja, wat is sex op 65-75% van je kunnen. Als we uitgaan van maximale prestaties kun je zeggen: om af te vallen is sex niet erg effectief! Echter, ben je meer van de slow-passionate versie en is 'the magic' niet na 2 minuten afgelopen is, dan maak je een goede kans!