Waarom vinden sommige mannen het cool om vreemd te gaan en dat trots met hun vrienden te delen?

So I've heard:)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Puur machogedrag; veroveringstoestanden , imitatie van goedkope soaps want meest zijn diezelfde kerels piepklein als hun vrouw het te weten komt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Het eerste deel kan ik nog inkomen, maar als je dat tweede doet dan ben je wel echt een knurft..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen idee. denk een stukje onzekerheid,
Vind 't persoonlijk niet kunnen. dan kan je die keuze beter vooraf maken, dan eerst een relatie te beginnen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
mannen doen gewoon graag waar ze goed in zijn!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Opschep gedrag
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zijn sommige vrouwen van die onstopbare slettenbakken?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vreemdgaan is een kwestie van ''meer willen hebben omdat je nog niet hebt''

En trots delen geeft mannen een gevoel van macht en kracht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat ze vrouwen voor het lapje kunnen houden en ze zo het bed in te lullen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat mannen graag vertellen over die keer dat ze over de grens gingen. Zo ook de verhalen over al die flessen bier op één avond, de hoogste straal bij het plassen of de meeste meisjes op een avond kussen.

Btw, als je Kluun heet, je er een boek over schrijft, vindt elke vrouw je opeens geweldig...