Paradontax vind ik zelf een hele goeie tandpasta voor geirriteerd tandvlees (wel even wennen aan de smaak)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

slok warm water door je mond heen laten rollen!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
stoppen met roken/geen xtc of mdna meer eten/tandpasta zonder fluoride kopen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Andere tandpasta, bijvoorbeeld zendium. en met "korte halen" poetsen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
asprine nemen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar de tandarts
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunstgebit een dagje uit je mond laten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar de tandarts/mondhygieniste. Wellicht helpt onderstaande site je verder?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elektrisch poetsen met sensodyne
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk voor meer informatie hierover op Gezondheidscommunity.nl
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Naar de tandarts gaan. Als het nodig is, verwijst die je door naar een mondhygiënist of een paradontoloog. Tot die tijd goed poetsen en flossen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
elektrisch poetsen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zou deze klachten heel serieus nemen. Uiteindelijk kunnen je tanden uitvallen en het kan leiden tot ernstige gezondheidsproblemen elders in je lichaam. Het ontstoken tandvlees is namelijk een broedplaats van bacterien die gemakkelijk in je bloedbaan terecht kunnen komen. Dit is een kwalijke zaak. Ga naar de tandarts en zorg dat je behandeld wordt door een mondhygienist. Als de tandarts daar niet voor zorgt zou ik daar zelf een afspraak mee maken. Veel tandartsen besteden veel te weinig aandacht aan dit probleem.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
spoelen met lauw zout water wil ook wel helpen