Waarom kan iemand sluik haar op het hoofd en onder de oksels hebben en toch kroeshaar in de schaamstreek?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Of je haar krult is een kwestie van hoe de haarzakjes staan/liggen. Als ze scheef zijn, groeit het haar scheef en krult het dus. Ik neem aan dat dat op verschillende plekken op het lichaam anders kan zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is gewoon genetisch bepaald, net zoals een lapjes kat verschillende kleuren haar heeft
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat het een mens is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De ene is om het geslachtsdeel warm te houden en de andere om vocht op te vangen??