de haren op je lichaam transporten de pluisjes ernaartoe. dit word meestal aangestuurd door het soort materiaal/kwaliteit van je trui/t-shirt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door het haar onder je navel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Even een langlevend misverstand uit de wereld helpen: navelpluis ontstaat uit verdwaalde kledingsvezel vermengd met dode huidcellen en lichaamshaar. Dit alles migreert vanuit de onderbroek naar de navel .
De meeste navelpluis is blauw omdat de meeste kleren blauwe vezels bevatten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
navelpluis ontstaat uit verdwaalde kledingsvezel vermengd met dode huidcellen en lichaamshaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Navelpluis bestaat voornamelijk uit verdwaalde kledingvezels vermengd met dode huidcellen en lichaamshaar. Het migreert voornamelijk uit het ondergoed naar boven in plaats van neerwaarts uit hemd of andere kleding van het bovenlichaam. Deze migratie is het gevolg van de wrijving tussen lichaamsbeharing en ondergoed.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet je wassen!!!