antwoord is ja
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
u = medisch specialist?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee dus
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
tja
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
wel ervaring mee
Nee, dat had eigenlijk al gebeurd moeten zijn. Waarschijnlijk is het verstandig te praten met je vader, huisarts of iemand anders die je vertrouwd en die kan helpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
vraag het je huisarts. dit is niet de juiste plek voor medische vragen. het kan noodzakelijk zijn om medisch in te grijpen. het indalen hoort op jongere leeftijd te gebeuren.

schaam je niet, dat is nergens voor nodig. maar maak wel even die afspraak.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
zal ff hulp zoeken, kan gevaarlijk ivm onstaan kanker,oid spreek uit ervaring
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Raadpleeg een arts.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het antwoord is zeer waarschijnlijk "Nee". Als je de bal nog wel kunt voelen in de lies is deze misschien nog in de balzak te krijgen. echter meestal is de bal dan niet meer functioneel. Mijn advies is om sowieso dit met je huisarts te bespreken omdat deze achtergebleven bal soms beter verwijderd kan worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ligt eraan, is ie sinds gister weg of je hele leven al? Als het sinds gister is zsm naar de doc, die zoekt em wel voor je ;). Als het je hele leven al is dan is ie waarschijnlijk al verschrompeld en opgelost. Maarja daar heb je dr 2 voor.