Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is de kleinste volwassen mens zonder groeistoornis kleiner dan de grootste lilliputter?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk eerder dat het aan het equivalent van de verscheidene variabelen, gecombineerd met de verdere feiten uiteraard, zo ongeveer kleiner, óf groter is, dan de DSM-IV waarde vergeleken met de angina pectoris bij een Lutra lutra.
Als je het zo bekijkt, denk ik dat de kleinste volwassen mens idd kleiner is dan de grootste lilliputter. Ik kan het echter ook verkeerd hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Waarschijnlijk niet. Zonder een groeistoornis zullen er weinig mensen onder de, zeg, 1.50 zijn, alhoewel de grens van wat een echte groeistoornis is en wat gewoon langzaam groeien is. Voor zover ik weet worden lilliputters ongeveer een meter, dus grote kans dat dat niet het geval is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk wel. Lilliputterisme (of hoe het ook mag heten) ontstaat door een ziekte. En er zijn heel veel mensen die dit niet hebben, maar toch klein zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je operaties mee gaat tellen waarschijnlijk wel. Het is mogelijk om een operatie te ondergaan waardoor je iets langer wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kan ook de kleinste reus ter wereld zijn of de grootste dwerg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding