Verkoudheid wordt veroorzaakt door een virus. Je lichaam ruimt dit virus op. Bij verkoudheid zitten de overblijfselen van dit virus in het slijm. Door het hoesten en snuiten van je neus verwijderen je het slijm en dus het virus uit je lichaam.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Uit je neus
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verkoudheid wordt veroorzaakt door een virus (soms een bacterie) ... waardoor het slijmvlies opzwelt en veel slijm (snot) gaat produceren
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Snot is voor 85% water. de rest is van het slijm in de neusholten.Dit is een natuurlijke secretie om niet te infecteren binen de neusholte. Dus snuit je neus maar.