Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (9)

kan liggen aan etnische afkomst
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
meer dan je lief is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tuurlijk gaan ze het halen. dat hele powned is een en al oplichterij. eerst lopen claimen dat ze nog 6000 leden moeten en dat ze de grens nog lang niet gehaald hebben en nu de teller met bijna 2000 man per dag stijgt.. beetje vreemd in mijn opzicht. maargoed, heb er maar een broertje dood aan bij die omroep. de eerste paar afleveringen waren ruk, zou zeggen word lid van Vara of iets dergelijks, steun Ruben, Ruben & tijl dat soort tv willen we zien ;) Budget Tv. Geniouse!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inderdaadm wie verzint zoiets. Sowieso moet Publieke Omroep imo afgeschaft worden. Pure geldverspilling.
Wat is dit voor krom iets. ik post in een ander topic, en 't word hier neergezet.. akward:) Modje haal die post weg aub. en zonder dat er puntjes weggaan aub:)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een man ejaculeert gemiddeld 7.200 keer (2.000 keer door masturberen) in zijn leven. Hierbij komt 53 liter sperma vrij, met een gemiddelde snelheid van 45 km/h. (wikipedia)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik hoop dat je met mens.. man bedoelt :P
Heel veel waarschijnlijk..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat hangt natuurlijk af van de mate waarin je ejaculeert. Doe je dit vaak dan maak je vanzelfsprekend meer sperma aan. Bij iedere ejaculatie tot je vijftigste is dat zon 5 milliliter per keer na je vijftigste is dat zo'n 3 milliliter. Dat betekent dus zo'n 200 keer klaarkomen voor een liter sperma.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hangt van je geslacht af en hoeveel je opwekt per dag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hmm, ik wijk een beetje af, ik kom vaker klaar met fappen dan met neuqen, en ik neuq heel wat af kan ik melden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding