Dat komt door al die korte rokjes
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je bent dan blijer dan als het slechtweer is en dat valt het andere geslacht op.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor het overleven van zuigelingen is het van oudsher het handigst als ze in de lente geboren worden. Doorvoor moeten ze verwekt worden in de zomer, vandaar dat warme, zwoele avonden en mooi terrasweer libidoverhogend werken.
Wellicht dat het feit dat in de zomer men minder (verhullende) kleren draagt ook meewerkt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat zon pure vitamine is en het ons in een dusdanige gemoeds stemming brengt dat men receptief is voor elke "sexuele" impuls.
Dus volledig psychomatisch of de gemoedstemming heeft een duidelijke invloed op het lichaam . Omgekeerd geldt deze theoroe ook natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Omdat mooi weer ervoor zorgd dat mensen lekker naar buiten gaan en leuke dingen gaan doen.

Als je leuke dingen doet, dan geeft dat je een tevreden en voldaan gevoel. En dat gevoel krijg je bij mooi en zonnig weer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat dacht je van de warme (vakantie) landen
Mooi weer: vrijheid,blijheid ,liefde.