Wat is een gemiddelde inkoopprijs van een belminuut?

Verkoopprijs (v.b. simonly 100 belmin.voor € 7,-), maar wat is nou de werkelijke inkoopprijs van zo een belminuut van de provider zelf? ofwel wat is de omzet tussen in en verkoopprijs?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omzet tussen in- en verkoopprijs.. Ik vind hem mooi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben ook wel eens benieuwd hoeveel het Hi kost om mij 1 minuut te laten bellen. Of hoeveel een smsje kost voor de provider.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jinx, ik bedoel opbrengst -/- kosten
= winst ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opbrengst verkopen -/- inkoopwaarde van de omzet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een smsje verwacht ik dat dit totaal uit verhouding is. Een smsje bestaat uit 1 datapakketje. Wat bijna niks is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
via google moet je dat toch kunnen uitgooglen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben toch bang dat de informatie die het antwoord zou vormen op deze vraag bedrijfsgeheim is of zo, want het antwoord komt helaas maar niet.

Het beste antwoord

Het is gebakken lucht, en kost bijna helemaal niets... Een schatting zou zijn 0,003 cent per minuut... De rest is marketing, onderhoud, infrastructuur, blablabla en winst...

Een goudmijn is het, vooral als je naar het buitenland durft te bellen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is maar een fractie van wat jij betaald.
In principe kost bellen niets, alleen een beetje stroom.

Je betaald dus een beetje onderhoud aan de masten, én de mooie gebouwen waar t-mobile enz. in zitten.