Waarom heten de internationale treinen van de NS 'HiSpeed' terwijl ze bijna altijd te laat zijn?

Foutje van de PR?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Als ze te laat vertrekken kan het de High Speed toch niet belemmeren!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze te laat zijn, moeten ze juist alleen nog maar sneller (om te proberen op tijd te komen)...dus ergens klopt het wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zijn te laat omdat in het buitenland treinen minder op tijden rijden dan hier. En ik heb eigenlijk nog nooit een trein gezien die HiSpeed heet. TGV en EuroRail ken ik wel.