Heb je ooit wel is geld geschonken aan een goed doel en waarom wel/niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tss
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
pfff
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aaachja

Het beste antwoord

Natuurlijk, het kankerfonds komt vaker met een collectebus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja, zeker weten wel. Simpelweg omdat ze zich ergens voor inzetten waar ik me ook graag voor in wilde zetten en ik in de organisatie vertrouwde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, doelen die me na aan het hard liggen steun ik middels een maandelijkse bijdrage.
Daarnaast komt er eigenlijk geen collectant aan de deur die ik zonder bijdrage laat weggaan.

Naast het geven van geld, spendeer ik ook zweet aan een goed doel. Ik doe samen met twee collega's die jaar ook weer mee aan de Duchenne-triathlon.
(http://www.vriendenvanduchenne.nl/67_watis.html) en we zoeken nog sponsoren.
De drie deelnemers leggen zelf al een bedrag in, maar om als team te mogen deelnemen moet er miniimaal 750 gestort worden (wie wil bijdragen mag zich melden).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een eigen manier van beslissen. Als iemand mij vraagt om voor een goed doel te schenken dan kijk ik of de persoon lacht op het moment dat hij/zij mij de vraag stelt. Lacht de persoon dan schenk ik mee en als de persoon niet lacht, dan schenk ik niet...

Ik schenk niet zo vaak...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar als bijvoorbeeld mensen in de stad om wat geld vragen voor een goed doel wil ik wel eerst weten welk goed doen enzo dan...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja..... we hadden met 16 man een feestje georganiseerd. de kosten gedeclareerd en de opbrengst aan een goed doel geschonken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik geef wel eens wat. Maar vaak niet. Die paar euro van mij daar kan de directeur nog geen minuut voor werken.

Verder doen mensen echt veel te makkelijk aan zoietz mee, kijk maar in mijn bron. Zelfs een petitie tégen water wordt vrolijk ondertekend door talloze mensen. Kudde dieren zijn we, ook die natuur freaks..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jep, ben donateur van 6 goede doelen, verder geef ik altijd aan collectes, mits ik natuurlijk achter de doelstelling van het goede doel sta.