Wat is het probleem? Anders valt er ook weinig te helpen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt mij meer een vraag voor een advocaat
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Die even bellen kan vaak wonderen verrichten. Tenzij je rechtsbijstandsverzekering via de bank loopt natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je nou eens desnoods heel grof de grote lijnen hier schetst van je probleem kunnen mensen je wellicht wat van advies dienen.

Nu is je vraag zo algemeen dat er eigenlijk gen zinnig antwoord te geven is behalve: ga naar een specialist en zoek (juridische) bijstand.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ben je Michael Rasmussen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moeten we hier serieus antwoord op gaan geven? Volgens mij weet je donders goed dat het allemaal wel mee valt. Anders zat je nu niet achter je computer dit te posten.
Leer ook een een spacie te gebruiken. okthxvermuch
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klinkt erg dramatisch. Als je dit aan kunt tonen zou ik een advocaat nemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wouter Bos
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je nou eens desnoods heel grof de grote lijnen hier schetst van je probleem kunnen mensen je wellicht wat van advies dienen.

Nu is je vraag zo algemeen dat er eigenlijk gen zinnig antwoord te geven is behalve: ga naar een specialist en zoek (juridische) bijstand.

Amen. En de enige bank die op dit moment nog een beetje gezond is, is de Rabo