Wij hebben een "all-in" pakket bij Ziggo.

D.w.z. internet, digitale tv en telefonie (met GRATIS bellen met andere Ziggo gebruikers).
Uiteraard met automatische incasso ("want daar heb je geen omkijken naar").

Nu heb ik recent toch maar even omgekeken en zag op onze digitale factuur dat er bij ieder gesprek naar andere Ziggo gebruikers toch een bedrag in rekening wordt gebracht.
De ene keer 4 cent, de andere keer 13, noem maar op.

Even een berekening gemaakt over de laatste 12 maanden: 20 euro moeten betalen!

Een inventarisatie onder familie/kennissen levert op dat 3 anderen dat ook hebben en 2 niet.

We hebben dit meerdere malen voorgelegd bij Ziggo, maar krijgen geen reactie!

Willen jullie eens goed naar je factuur kijken en laten weten wat de uitkomst is?

S.v.p. alleen serieuze antoorden! Bedankt.

Sorry voor de lange lap tekst, maar ik wil e.e.a. goed duidelijk maken.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (5)

Welke versie van all-in heb je?

Ga namelijk zelf overschakelen van Z3I naar alles in 1 zodra de extra snelheid daar op zit, en vind het wel belangrijk dat ik ook krijg waar ik voor betaal.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ziggo ken ik niet.
Ik zit bij KPN internet plus bellen en daar bel je gratis (echt gratis) naar ALLE VASTE nummers in Nederland.
Nog nooit problemen mee gehad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De consumentenbond is, meen ik, bezig met het inventariseren van problemen met Ziggo, kijk eens bij ze op de site.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gratis bellen is volgens mij alleen naar Ziggo gebruikers met ook een volledig all inn pakket.

Verder heb ik sinds een maand all in plus. En die is rete snel, en prima service gehad.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mijn ervaring met aanbieders van telefonie, internet, tv, e.d. is, als je via de klantenservice niet uit komt (die mensen kunnen niks en weten niks...) Vraag waar je je klacht in kunt sturen en doe dit aangetekend! (ja, kost ook weer geld, maar zo weet je zeker dat ze hem krijgen!) Stel een termijn, bijv. 10 werkdagen na dagtekening en eis een (kosteloze) oplossing. Vraag je geld terug en om de bevestiging dat het in het vervolg niet meer gebeurt. Als je wilt kun je vermelden dat het gaat om een contractbreuk van hun kant uit, en als je niet krijgt waar je om vraagt, dat je genoodzaakt bent verdere stappen te ondernemen. Dit heeft bij mij altijd resultaat opgeleverd! Succes!