Stichting Televisie Ether Reclame, kortweg STER, wie beheert dit, hoe komen zij aan inkomsten en vooral... waar gaan deze inkomsten heen ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ster (Stichting ether reclame) is dé exclusieve marketing- en verkooporganisatie voor reclamezendtijd op televisie en radio en voor reclame-uitingen op de websites van de Publieke Omroep.

Als aanbieder van exclusieve reclamezendtijd op media die hoge kwaliteit bieden, levert Ster een belangrijke bijdrage aan het publieke bestel.
Al meer dan veertig jaar is Ster een professionele partner voor adverteerders, media- en reclamebureaus voor televisie-, radio en internetreclame.

Ster is een open, informele en dynamische organisatie en telt negentig medewerkers. Ster bestaat uit acht afdelingen: Sales, Sales Operations, Automatisering, Research, Communicatie, Financiële Zaken, Personeelszaken en Secretariaat. De directeur van Ster is mevrouw drs. Arian Buurman.

Ster legt verantwoording af aan het bestuur. Het bestuur bestaat uit de volgende personen:
Drs. C.D. van der Vijver (voorzitter), H.M.I. Abbenhuis, drs. H.N. Hagoort, mr S.R.B. van der Feltz, drs. C.A. Vis.
De waarnemers namens het Ministerie van OCW zijn drs. A.E. Groeneveld en drs. M.J. Hammersma.