Is goeievraag.nl een bedrijf met personeel of is het een groepje mensen die het vrijwillig doet? En waarvan financiert men dat dan?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (2)

Goede vraag, ik zit net even te kijken en via reclame wordt het niet gefinancierd. Zie nergens reclame.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goeievraag is onderdeel van Ilse Media, dat het bekendst is van de site nu.nl. Daarmee is het dus een bedrijf met personeel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zag het ook net onderaan staan ja.. Maargoed, ze maken toch nooit winst als je via de site niet een of ander advertentiesysteem hebt? Laat staan dat ze de kosten eruit halen..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het is niet duidelijk wat ze er mee willen. Ze waren geintervieuwd bij www.radio-online.nl, en daar is ook niet verteld waarom het precies is opgezet. Wellicht gaan ze de vragen afdrukken en verkopen ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Whaha who knows!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het lijkt wel wat op ''knagende vragen'' van de intermediair, alleen heeft dit geen redactie, en gaat het veel sneller! Zie ook http://www.knagendevragen.nl/
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja joh. 1 pot nat