hoeveel keer mag per jaar ziektewet uitnodigen voor controol

hij heeft( uwv) vooordeel over mijn die wil mij goedkeuren maar ok ben onder controol mijn nog afsapraak maar die paar keer door ziekenhuis andere afspraak geeft.hij zegt jouw afsapraak iedere keer andere keer zegt die

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Ok even vrij vertaald: De persoon van het UWV wil mij goekeuren maar ik ben nog onder controle van een specialist, maar die heeft een paar keer de afspraken verzet, nu zegt de controleur, dat je elke keer met een ander verhaal aankomt?

Zolang jij in de ziektewet zit mogen ze je regelmatig uitnodigen om langs te komen om te kijken of jij nog steeds niet in staat bent om te werken, je wordt uit hun pot betaald. In verband met allerlei wetten moeten ze je blijven volgen om je zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgen, anders kan het je werkgever zelfs een boete opleveren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het UWV mag je zo vaak uitnodigen als zij noodzakelijk vinden. Ook hoeven ze het 'oordeel' van de specialist feitelijk niet af te wachten, hoe vervelend dat ook klinkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij mag je altijd controleren en ook weer aan het werk sturen.. je kunt wel aan je specialist vragen met hem contact op te nemen om zijn oordeel door te geven..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kan een vooroordeel zijn en dat ze je daarom vaak uitnodigen voor een gesprek. Het UWV heeft het recht je net zo vaak uit te nodigen als ze willen. Als al die gesprekken niets oplossen is het zaak dit aan de arts voor te leggen. Maak er een grapje van´Ik kan hier wel blijven slapen, want morgen moet ik toch weer komen´.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
net zoveel als gedacht dat hij kan indien mogelijk een keer meer dan gisteren en drie keer minder als toen vvor eenaandeel in moprgen zal jaren in de kannen willen drevend op de muydder in het holst van de middag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry oribatei,ik vind dit geen leuk antwoord en geef je een min.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet dat dit niet te begrijpen is maar dat is de vraag ook niet