aangezien de prijs alleen vastgezet word voor de kale prijs van de stroom zonder de overige kosten is dit bijna nooit zinvol daar die prijs minder als de helft van de totale prijs uitmaakt,en je daar altijd een hoger starttarief voor betaald dan de stroomprijs op dit moment ,verder is het van belang dat de prijzen per 1 januarie vermoedelijk weer iets zullen dalen wat je als je de prijs nu vastzet ook misloopt.de bedrijven die dit aanbieden doen dit niet uit liefdadigheid maar omdat ze er meer aan verdienen dan aan een los contract.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Omdat je niet weet wat die prijs gaat doen,dalen of stijgen is niet goed mogelijk hier een goed advies te geven! Ik zet het wel steeds voor 3 jaar vast,maar daar mag je me niet aan op hangen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een gok... Als je alles vooruit kunt zien, is rijk worden geen kunst...

Gebruik een wichelroede om uit te vinden wat je er onbewust zelf van vindt... dus een kinesiologische zelftest... Dan doe je het altijd goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha! geweldig!
Het is vrijwel zeker dat de olieprijs omhoog gaat, afgelopen drie maand met 30% gestegen.
Het wordt nog meer aangezien de (wereld)economie meer zal aantrekken. Enige wat kan gebeuren is dat de vraag van China geen 8% zal stijgen (als hun economie), maar 'slechts' 5-6%.

Nu is het gewoon kijken:
Betaal je nu voor vast dan hetzelfde wat nu als variabel is. Als dit aanzienlijk hoger is; niet doen. Is dit gelijk of bijna gelijk; doen.

Dus met de minimale gegevens hier zeg ik toch: Doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je weet het niet, het kan een enorm voordeel opleveren, afhankelijk van wat er wereldwijd gebeurd.
Tot nu toe heb ik er geen spijt van dat ik het heb vastgezet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij kregen dezelfde vraag voorgelegd. Ik vind het een vrij langdurig contract voor 1 cent korting per kilowatuur. Maar het grootste probleem vind ik dat je zo lang vast zit aan één provider. Dat lijkt me niet zo handig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je van vaste contracten houdt, is het geen probleem! Ik ben er zelf nooit voorstander van, en tot nu toe heeft dat altijd in mijn voordeel gewerkt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf deze vraag ook al gesteld

http://www.goeievraag.nl/vraag/flexibel-tarief-jaar-vastrecht-stroom.22318

Misschien heb je er wat aan!