matig je internetgebruik.je hebt byna je bloxlimiet bereikt.deze sms kreeg ik net.ik dacht dat voda inet blox onbeperkt was?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dan maar even in de vorm van een antwoord, een citaat uit de voorwaarden (zie link hieronder):

Voor “Zorgeloos Mobiel Internet” geldt de
“normaal gebruik”-clausule, dat wil zeggen
dat je binnen Nederland tot 50 MB per maand
onbeperkt toegang hebt tot internet.
- Na overschrijding van dit normaal gebruik zal
Vodafone contact opnemen met Contractant
om het gebruik te matigen. Indien overschrijding
van het normaal gebruik gedurende drie
maanden plaatsvindt binnen een periode van
12 maanden, kan Vodafone het boven normaal
gebruik in een daaropvolgende maand in
rekening brengen. Contractant wordt hierover
voorafgaand door Vodafone geïnformeerd.
- Vodafone behoudt zich het recht voor om in
uitzonderlijke gevallen (van gebruik) en
ingeval van misbruik Zorgeloos Mobiel
Internet te beëindigen.

Het wordt me niet helemaal duidelijk of het hier over hetzelfde abonnement gaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee bloxlimiet komt in getale, is dus ook niet oneindig....als je denkt dat voda inet blox onbeperkt was? tsja dan kom je mooi van een koude kermis thuis........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onbeperkt zal dan toch Fair Use Policy betekenen. Of anders is er wel een downloadlimiet, maar wordt die gewoon niet genoemd. Dat komt vrij veel voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt een beetje van de aanbieder af, staat meestal wel in de kleine lettertjes, ik zal eens kijken of ik het kan vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op: http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=1678&ch=2 lees ik: De "Zorgeloos Mobiel Internet BloX" van Vodafone is enerzijds erg uniek te noemen, anderzijds kan het gezien worden als weer een "ordinaire" databundel. De enige concurrent welke Vodafone in de markt tegen komt is T-Mobile, welke onder de naam "Pocket Internet Totaal" voor het zelfde bedrag per maand werkelijk onbeperkt internet, zonder datalimiet, aanbiedt. Het grote verschil tussen de internet abonnementen van Vodafone en T-Mobile is dat Vodafone een datalimiet oplegt van 200 MB en T-Mobile haar klanten in snelheid beperkt. Helemaal onbeperkt is het internet abonnement van Vodafone niet. Het internet abonnement staat maximaal 200 MB aan dataverkeer per maand toe. Daarnaast mag de "Zorgeloos Mobiel Internet BloX niet gebruikt worden voor internet op de PC of laptop of voor VoIP internet telefonie toepassingen als Skype of VoipBuster. Deze beperkingen stelt T-Mobile in haar internet abonnement weer niet. Dus antwoord op vraag 1 (die ik nu even zelf bedenk) is ja, er is een limiet. Wat nu de consequentie is als je die limiet overschrijdt is me dus nog niet helemaal duidelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed idee, misschien kunnen ze je daar toch meer vertellen. Succes ermee.