Hoe vind ik de goedkoopste bankrekening waarmee ik kan pinnen?

Ik wil vooral zo weinig mogelijk geld kwijt zijn om een bankrekening te "mogen" hebben. Ik hoef verder helemaal geen enkele mooiïgheid, geen kredietkaart, geen roodstandfaciliteit, helemaal niets - ik wil alleen geld kunnen opnemen in NL, pinbetalingen kunnen doen in NL, en geld kunnen overschrijven naar andere NL-rekeningen.

Toegevoegd na 9 uur:
Het gaat om een eerste en enige rekening.

Het salaris zal op deze rekening worden gestort.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ing vraagt € 3.10 per kwartaal (€ 12.40 per jaar) Triodios € 13.75 per jaar. Bij ing moet je dan wel je inkomen ( min. € 1.000,00) er op binnen laten storten alnders betall je € 20,00 openingskosten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

http://www.triodos.nl/
En nog een duurzame bankier ook.
Ik lijk wel een reclamespotje.
AWM
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Ik vind Triodos als alternatief voor de gevestigde orde zo'n gekke keuze nog niet. Van wie komen nou toch die onverdiende minnetjes? Ex DSB medewerkers misschien?
huh? dat is toch niet zo moeilijk? ik heb zo'n rekening...gewoon een tweede rek . openenen zelfde bank, elke week geld doorsluizen, krijg je wel een andere pas, ING...werkt prima....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een rekening openen bij de Rabobank...

Het feit dat de Rabobank niet met falutadagen/wachtdagen werkt heeft meer voordelen dan een paar euro voor je pinpas per jaar...

Vroeger was de Postbank met 10 euro per jaar de goedkoopste...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is er maar één die alles gratis doet.
Het is de NLse vestiging van een grote Belgische bank, die vooral populair is in België om hun gratis diensten.
Kijk zelf maar eens op onderstaande link.
ps ik heb er al 10 jaar een rekening en ben zeer tevreden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DSB staat nog steeds op de site van het Consumentenbond als éen van de goedkoopste!
Ik zou juist voorzichtig zijn met "goedkoop" in dit opzicht.

Toegevoegd na 30 minuten:
overzicht tarieven:
http://www.mistermoney.nl/bankieren.asp