Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik de goedkoopste bankrekening waarmee ik kan pinnen?

Ik wil vooral zo weinig mogelijk geld kwijt zijn om een bankrekening te "mogen" hebben. Ik hoef verder helemaal geen enkele mooiïgheid, geen kredietkaart, geen roodstandfaciliteit, helemaal niets - ik wil alleen geld kunnen opnemen in NL, pinbetalingen kunnen doen in NL, en geld kunnen overschrijven naar andere NL-rekeningen.

Toegevoegd na 9 uur:
Het gaat om een eerste en enige rekening.

Het salaris zal op deze rekening worden gestort.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ing vraagt € 3.10 per kwartaal (€ 12.40 per jaar) Triodios € 13.75 per jaar. Bij ing moet je dan wel je inkomen ( min. € 1.000,00) er op binnen laten storten alnders betall je € 20,00 openingskosten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

http://www.triodos.nl/
En nog een duurzame bankier ook.
Ik lijk wel een reclamespotje.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Ik vind Triodos als alternatief voor de gevestigde orde zo'n gekke keuze nog niet. Van wie komen nou toch die onverdiende minnetjes? Ex DSB medewerkers misschien?
huh? dat is toch niet zo moeilijk? ik heb zo'n rekening...gewoon een tweede rek . openenen zelfde bank, elke week geld doorsluizen, krijg je wel een andere pas, ING...werkt prima....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou een rekening openen bij de Rabobank...

Het feit dat de Rabobank niet met falutadagen/wachtdagen werkt heeft meer voordelen dan een paar euro voor je pinpas per jaar...

Vroeger was de Postbank met 10 euro per jaar de goedkoopste...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is er maar één die alles gratis doet.
Het is de NLse vestiging van een grote Belgische bank, die vooral populair is in België om hun gratis diensten.
Kijk zelf maar eens op onderstaande link.
ps ik heb er al 10 jaar een rekening en ben zeer tevreden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DSB staat nog steeds op de site van het Consumentenbond als éen van de goedkoopste!
Ik zou juist voorzichtig zijn met "goedkoop" in dit opzicht.

Toegevoegd na 30 minuten:
overzicht tarieven:
http://www.mistermoney.nl/bankieren.asp
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding