als je er niet voor gezorgd hebt dat iemand anders bij je thuis is om de deur open te doen dan breken ze de deur open met behulp van een slotenmaker en komen de kosten voor jou. verder worden je spullen gewoon verkocht ook als je er niet bij bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad wordt met een slotemaker je deur geopend en je spullen verkocht. Heel beroerd!
Ik ken jouw situatie natuurlijk niet maar misschien heb je wat aan het volgende:
Nodig familie en vrienden uit voor deze verkoop. Die kunnen wat spullen van jou kopen.
De deurwaarder mag dit natuurlijk niet weten.
Spreek met de door jou genodigden af dat de spullen na afloop van de veiling vij jou blijven. Zo ben je niet alles kwijt en een (deel) van je schuld is afgelost.
Alle beetjes helpen nietwaar?