Is het wetsvoorstel tot herziening successiewet per 1 januari 2010 nou aangenomen?

Het enige dat ik kan vinden op het internet is, dat het wetsvoorstel in juli 2009 voorgelegd zou worden aan de kamer. Of gaan ze niet in op dit wetsvoorstel in het kader van de bezuinigingen? Kan natuurlijk ook.

AWM
14 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk je avatar zo, doet me een beetje denken aan de jaren 80 clip van AHA...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je negert me ;(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of bedoel je negeert?

Het beste antwoord

De staatssecretaris heeft in de week van 3 september een gewijzigd voorstel ingediend. Hij hoopte dat de Kamer er voor Prinsjesdag over zou beslissen, maar dat is blijkbaar niet gelukt.

Toegevoegd na 1 uur:
Op de site van de Tweede kamer (www.tweedekamer.nl) kun je wetsvoorstellen "volgen". Daar vond ik het bericht dat de vergadering gepland is in week 39.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, dat is actueel.
Mmmm, ik ben benieuwd of deze wet het dan nog gaat halen na de ellende die we met Prinsjesdag over onze hoofden krijgen uitgestort. Bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
week 39 is vanaf 21 september, dus volgende week al!

Andere antwoorden (1)

De Jager hoopt dat zijn wetsvoorstellen in de eerste helft van volgend jaar in de Tweede Kamer worden behandeld, zodat de nieuwe regels vanaf 1 januari 2010 kunnen gelden