Wat zijn precies de voordelen wanneer je internetaankopen voldoet met de een G A M M A Visacard?

Het gaat mij speciaal om de Gamma Visacard, want er zijn heel veel uitvoeringen met elk hun eigen voorwaarden. Ik heb e.e.a. er eens op nagezocht, maar het blijft allemaal erg vaag. Er wordt gesproken over veilig kopen, een gratis verzekering op je aankopen en een laagste-prijs-garantie. Wat betekent dit nu in de praktijk? Als ik bestel via internet en er niet, c.q. niet overeenkomstig contract geleverd wordt, kan de afschrijving dan worden teruggedraaid? Zijn mijn aankopen inderdaad 180 dagen gratis verzekerd? En, als ik na aankoop het product, onder gelijke voorwaarden, elders goedkoper zie, kan ik de aankoop dan alsnog cancelen en wordt het aankoopbedrag dan weer geretourneerd? Het staat er allemaal wel, maar het lijkt mij te mooi om waar te zijn? Mochten er gebruikers zijn die al eens aanspraak hebben gemaakt op de vermelde voorwaarden, dan ben ik benieuwd naar het resultaat.

14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Deze Visa card is een z.g. Lasercard.
Als je de ervaringen van mensen op de website van TROS-radar leest, dan spoel je hem snel door de plee.
AWM