Als op de markt je gulden een daalder waard is, kan je er dan ook met euro's betalen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (10)

tegenwoordig is je euro een knaak met bos wortels waard
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, met op de markt kan je in Nederland ook met euro's betalen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, dan betaal je ongeveer 20ct teveel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, dan betaal je ongeveer 20ct teveel
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dubbell..
ja hoor, je daalder is dan € 0,68 waard
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan ook pinnen op de markt tegenwoordig
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zolang je maar niet met koeien porbeert te betalen zijn ze al snel tevreden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor jou maken ze vast een uitzondering!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, gezien de inflatie en dat alles duurder is geworden sinds de invoering van de euro, denk ik niet dat een gulden nog een daalder waard is
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee je kan dan uiteraard niet met euro's betalen.

Je zal dan eerst iemand moeten zoeken die nog wat guldens heeft liggen en daarmee gaan handelen. Dit geld uiteraard tegen de wisselkoersen, die bij gebrek aan de daadwerkelijke gulden als betaalmiddel, waarschijnlijk bepaald gaat worden door de eigenaar van die collectie guldens.
Je komt er dan waarschijnlijk niet goedkoper mee uit.

Het is raadzaam een markt te gaan zoeken die die slogan niet meer gebruikt.... sjucht