Ik heb sinds deze voorjaar een bkr registratie een A2.maar ik heb een lening nodigIs er geen instantie die me dat wil lenen?

Help

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In plaats van nog meer te lenen (alleen mogelijk bij instanties die je gegarandeerd nog véél verder de shit in helpen) zou ik lering trekken uit die bkr-registratie. De les is: lenen om het ene gat met het andere te dichten helpt niet, het maakt het alleen maar erger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Soms staan er in de krant-miniadvertenties 06 nummers van lieden die geld uitlenen aan mensen met BKR. Maar kijk eerst liever een paar afleveringen van The Sopranos.

Antwoorden (8)

Degene die je in jouw situatie een lening wil verstrekken zijn vaak niet de bertouwbaarste, dus lijkt dat me niet zo verstandig om dat te doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk vondt je dit antwoord niet leuk, maar als je een BKR registratie hebt, zul je geen geweldig betalingsverleden hebben. Waar de geldverstrekker het eerst naar kijkt is of jij terug kunt en gaat betalen. Als ze dat risico te groot vinden geven ze je dus niet. Het ligt er ook aan waar je dat geld voor nodig hebt. Als je het doet om een gat te vullen ben je zeker verkeerd bezig. Praat in dat geval eens met iemand over schuldsanering, dat helpt meer als een dure lening aan gaan. ie link voopr meer info
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord + 1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed. Schuldsanering kan mensen uit de put helpen, een extra lening erbij doet dat zeker niet. +1
De mensen die dat willen doen vragen vaak hele hoge rente en zijn vaak niet zo betrouwbaar.dus let op wat je doet.vraag het eens aan bij de gemeente waar je woont.
anders kon je nog vaak verder van huis met heel veel problemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt het bij een bank vragen, eventueel kun je kort rood staan of een credit card aanvragen maar ook dan wordt naar een bkr registratie gekeken. Je hebt met een A2 code niet alleen een achterstand bij een kredietverstrekker, deze heeft de schuld ook nog eens per direct opeisbaar gesteld.

Met weer een nieuw krediet wordt je financiële situatie er niet gezonder op, maar dat heb je waarschijnlijk zelf ook al wel begrepen.

Misschien is er familie die je uit de zorgen wil helpen, maar dat kun je zelf beter inschappen.

Veel wijsheid toegewenst!
paulus811
14 jaar geleden
een negatieve bkr is er niet om jou te pesten maar om je finacieel op de rit te houden, de bkr heeft dus een positieve functie als interventie.

ik vind het treurig dat er kredietverstrekers zijn die toch lenen ondanks een regitratie (bij deze dus antwoord op je vraag) en dat zelf trots propageren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is niet mogelijk. Zeker in deze tijd zal je geen geld kunnen lenen via de normale kanalen. Als het echt nodig is kan je familie of vrienden vragen. Daarnaast zijn er ook niet officiële kanalen die niet de benodigde vergunningen, maar dat zijn meestal figuren waar je ver van moet blijven. Het beste is gewoon werken. Voor zaken als electronica, vakanties en andere luxe is het af te raden om te gaan lenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan bij verschillende 'foute figuren' geld lenen.
Pluis de krant maar eens uit..
Maar waarom nog meer lenen als er al code A2 achter je naam staat?
Is het jou nooit geleerd dat je niet meer uit kunt geven dan dat je verdiend?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
juist,met andere woorden de tering naar de nering zetten.+1
Je hebt een bkr registrate A2. Dat is niet best. Als je het al voor elkaar zou krijgen om nog ergens een lening vandaan te ritselen, werk je je zelf alleen maar nog verder de ellende in.

Realiseer je dat je NU hulp nodig hebt!
Je zit al genoeg in de financiele shit, gun jezelf nu de kans om hier uit te komen!

Ga naar je gemeente, leg je hele hebben en houwen op tafel, vraag hulp, ga voor een ECHTE oplossing!

Misschien kan deze site je nog een zetje in de goede richting geven:

www.zelfjeschuldenregelen.nl

Veel sterkte en succes gewenst. Je komt hier uit, en het zal je geen tweede keer overkomen!