Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zou jij zwartrijden als je je trein daardoor zou missen?

Je komt erachter dat je je portemonnee bent vergeten als je op het punt staat naar je grote liefde te gaan voor een weekend, ga je de trein in zonder kaartje of ga je terug naar huis om je portemonnee te halen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
817

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ga zonder meer de trein in.
Shit happens, en live dangerously, toch??
Ik zie mijn grote liefde zó zelden, dat ik er graag een boete voor over heb, om op de afgesproken tijd uit de trein en in zijn armen te kunnen wandelen....
Ik zou wél 100 euro van hem willen lenen, zodat ik mijn bijdrage aan een gezellig weekend kan leveren, en een ijsje of een champagne-ontbijt-op-bed voor ons kan kopen, én na het samenweekend een terugreiskaartje, natuurlijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nou ja dan heb je een fikse boete want je word zeker gecontroleerd. En je hebt toch sowieso je portomonnee wel nodig alles zit daarin!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt eraan waar mn ''grote liefde ''woont, als het 10 minuten met de trein is ga ik terug...mocht het een reis van 3 uur worden stap ik in en ga ik op goed geluk.........dan heb ik er wel een boete voor over, die vecht ik naderhand weer aan bij de NS en die wordt 9 vd 10 keer kwijtgescholden..........
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou terug gaan om mijn portemonee te halen. Er zit toch een hoop in dat je dagelijks nodig hebt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding