Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het waar dat ik mijn pincode achterste voren intoets wel mijn geld krijg maar dat dan wel de politie ingelicht wordt ivm. evt. fraude ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Nee, dit is echt onzin. Zie de bron voor verdere uitleg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je onder bedreiging moet pinnen, is het dan verstandig om je code 3 keer verkeerd in te toetsen door de zenuwen? dan wordt je pasje iig ingeslikt... e komen er geen centjes uit...
maar wat zou je belager dan doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me dat je leven belangrijker is, als hij/zij met een pistool in je nek staat.
Neen, dit is zonder meer een broodje aap verhaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Complete onzin...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zou dan vervelend zijn als je pincode omgekeerd het zelfde is als op de gewone manier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, alleen al daarom is het complete onzin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij het toekennen van een code kun je deze mogelijkheid natuurlijk uitsluiten. Dat is softwarematig heel simpel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat kan wel, maar er zijn meer redenen waarom dit onzin is.
Nee, dat is absolute onzin, zoals hierboven al prima is verwoord en al lang bekend is.

Maar ik ben er wel blij om; ik had dan echt in de problemen gekomen, want mijn code is 4x het cijfer 7.
(kan ik hier rustig melden, want alleen mijn vrouw en ik weten de juiste volgorde.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je pincode achterstevoren intoetst heb je domweg verkeerd getoetst. Tenzij je postcode omgekeerd hetzelfde is (bv 1221). In dat geval krijg je gewoon je geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwe logica :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahaha, inderdaad foutje...
Nee, en als je het niet geloofd, moet je het simpelweg maar eens proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor... code is code en die moet je gewoon corect intypen... de omgekeerde kan wel van iemand anders zijn... dan krijg jij je centjes niet... en 3x verkeerde code intoetsen: pech.... je pasje is weg...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Benieuwdhoeveel mensen het toch stieken gaan proberen nadat ze dit hebben gelezen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou ikke niet in ieder geval.
Blijkbaar id het dus niet zo, maar waarom wordt het niet zo gemaakt ? Het lijkt me een goede zaak. Beter is nog dat het apparaat helemaal geen geld uitkeert (bij omgekeerd intoetsen), en de kaart niet teruggeeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed, stel dit wordt uitgevoerd, jij toetst je getal andersom in... tegen de tijd dat de politie eindelijk komt opdagen is de rover er al met je buit vandoor.
En voor wat betreft je laatste optie: Het geen geld uitkeren en de kaart niet teruggeven, dat gaat je al lukken na 3x de verkeerde code in te toetsen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding