Mijn gok is de katholieke kerk/ het vaticaan. Het is onbekend hoe rijk deze organisatie is maar onder het vaticaan liggen schatten verborgen van ontelbare waarde. Bovendien is het een van de grootste organisaties en moet het zichzelf wel weten te onderhouden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben bang dat je gelijk heb +1
Scientology church
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beheerder van X-es complications of van Windows
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn inziens zijn dat de organisaties die onder de noemer: "de ijzeren driehoek vallen. Zie uitzending tegenlicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gaat dat nu beter in de Obama tijd....
Real Madrid?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oooo ... sorry hoor. Omdat ze zoveel geld voor spelers uitgeven, dacht ik dat ze heel rijk waren. Beetje naief wellicht. Hoewel... misschien kan je dik in de schulden zitten en toch veel geld hebben. Lijkt me niet handig, maar onmogelijk is het niet, toch?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo raar is het niet wat je daar aangeeft: Real heeft een schuld van 500 milj. euro, maar de waarde van hun spelers is aanzienlijk hoger...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
500 miljoen of miljard? .... Pfff, wat een getallen! Ben blij dat ik mijn hoofd daar niet over hoef te breken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
500 miljard? haha wat denk je zelf Esme?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij nader inzien 500 miljoen. Want hoe absurd de bedragen ook zijn die ze voor voetbalspelers betalen, 500 miljard zullen ze niet waard zijn :-)
Overheden zijn bigspenders. Daarnaas zijn banken organisaties met een groot balanstotaal. Daarnaast zijn (Nederlandse) penioenfondsen één van de grootste beleggers die er zijn. Zij beleggen 173 miljard euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De pensioenfondsen van multinationals en van overheidsinstellingen. En vervolgens de investeringsmaatschappijjen die geld beheren van grote beleggers.En op de derde plaats de ongeveer de groep miljardairs die allen fortuinen bezitten van 1000 miljoen euro's minimum. Groot probleem :alles is ook net geweten omwille van de fiscale paradijzen. Quid maffia?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
By far de Italiaanse maffia. Het is de grootste tak van de gehele Italiaanse economie. Iets van 30% geloof ik. Italie is de 7e economie van de wereld. Do the math.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jinx;

Als je Skull & Bones of de Illuminati ook organisaties kunt noemen konden deze wel eens hoog scoren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Politieke partijen, oliemaatschappijen en wapenfabrikanten, en banken, misdaadsyndicaten, nutsbedrijven...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de verenigde naties
de opec
wmf