Wat houdt een 24-uur service precies in?

Zitten daar ook de nacht uren bij in? Of zijn het 3 werkdagen? Is het probleem binnen 24-uur of 3 dagen opgelost? Of is het eerste contact met de monteur binnen 24-uur/3 dagen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
4K

Antwoorden (4)

een 24 uur service wilt zeggen dat het binnen 24 uur geregeld wordt, dus als ze zeggen u krijgt u bestelling binnen 24 uur dan gaat de tijd in vanaf het moment dat de bestelling geplaatst is en 1 dag later (24 uur) is het dan binnen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
24 aaneengesloten uren, dus donderdag 12:00 uur je auto brengen en vrijdag 12:00 weer ophalen ( en vele euro's armer)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat betekend dat het binnen 24 uur afgehandeld is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit hangt van de aard van het bedrijf af. Bij een benzinepomp bijv. betekent 24-uur service dat je er 24 uur per dag kunt tanken. Dus de opties zijn: Er wordt 24 uur service verleend of de service is binnen 24 uur verleend.