lichtgeel.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker grijs en grauw zodat mijn vrouw niet zolang in die winkel blijft :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blauw lijkt me een erg goede huiskleur. Het is een frisse kleur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oranje / Paars.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bordeau-rood met goud, als het een klasse supermarkt is.
Of Donkergroen met volcreme.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of een huiskleur nu echt veel effect heeft op de verkoop.
Mijns inziens is hun aanbod, de kwaliteit van het aangebodene en (heel belangrijk) de prijs belangrijker dan of ze nu een fris blauw logo, een geel of juist een oranje logo voeren.

Persoonlijk shop ik het meest bij lichtblauw en geel :), maar nogmaals, dat heeft meer met het aanbod, de kwaliteit en de prijs te maken dan met welke kleur ze dan ook op hun logo hebben staan.

(maar als ik een kleur mag kiezen vind ik Groen ook wel van deze tijd :P)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hemelsblauw, met hier en daar een paars accent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een lichte positieve kleur lijkt mij.
Lichtgroen, Geel of Oranje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opvallend zoals geel/oranje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blauw lijkt mij een bij passende kleur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn eerste gedachte was blauw maar dat komt denk ik ook omdat de ah blauw is :) laten we is pink doen :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt ervan af hoe je gepositioneerd wil zijn;

1. geel staat voor goedkoop
2. blauw is alweer war chiquer

Ik vind zwart wel een mooie niet-kleur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wit, het is een neutrale kleur en eigenlijk zijn het alle kleuren.