Hoe wordt er geld verdiend met goeievraag.nl?

Want ik zie geen ads en heb nog geen spam gehad.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ze verzamelen alle kennis die wij hen geven, om vervolgens met die kennis de wereld te veroveren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Momenteel nog niet,maar in de toekomst lijkt mij dat wel de bedoeling.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Goeie vraag heeft op dit moment geen advertenties of iets dergelijks waar ze geld mee verdienen. Kortom er word volgens mij op dit moment geen geld verdient met goeie vraag. Maar misschien komen er nog in de toekomst reclame of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sorry wordt
Ze wachten eerst tot er genoeg mensen de site bezoeken dagelijks en ze hier een beeld van hebben en dan gaan ze banners verkopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De spam komt nog.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alle mailadressen en persoonsgegevens worden vroeg of laat een keer verkocht, nadat de algemene voorwaarden zijn aangepast.
Straks komen er allemaal Google Ads en subtiele links naar Ilse Media sites.

Mark my words!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Laten we hopen dat Ilse deze site heeft gebouwd als leuk project en geschenk aan de Nederlands-sprekende bevolking van deze planeet, en er verder geen slaatje uit zal proberen te slaan. Daar zal het echter op termijn vast toch op neerkomen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als deze site succesvol wordt, komen de bezoekersaantallen terecht in de statistieken van het bereik van IlseMedia. Dat trekt adverteerders aan voor álle sites van IlseMedia, dus verdienen ze er indirect toch geld mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door ooit over te stappen op een vorm van advertentie. Daar is overigens niets mis mee. Google heeft bewezen dat veel geld verdienen met advertenties ook kan op een voor de internetter niet al te onprettige manier. Ook Lycos IQ had nauwelijks reclames.