Sommige mensen zijn de nattedroom van iedere marketeer. Wat is jou duurste én meest nutteloze aankoop ooit?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Antwoorden (5)

mijn playstation 3 wat een nuteloos ding
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een pallet vol met Aubergines van 12 000 euro. Geen idee wat ik er mee moet en hoe ik in godsnaam dat ooit heb gekocht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De zonnebrillen die ik elke maanden kwijtraak
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een chocolade apparaat waarmee het kan smelten. Het ziet er super uit, maar gebruiken ho maar!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een thin cliënt omdat ik d8 het nodig te hebben.